SEMINAR TEHNICI DE FIDELIZARE A CLIENTILOR

SEMINAR TEHNICI DE FIDELIZARE A CLIENTILOR

SEMINAR TEHNICI DE FIDELIZARE A CLIENTILOR

Dezvoltarea personala este un proces continu si care vizeaza urmatoarele directii principale:

  • dezvoltarea abilitatilor personale, dar si sociale;
  • stabilirea unor directii mult mai clare in viata personala si profesionala.

Comportamentul cinstit, corect, responsabil al membrilor organizatiei si al echipei manageriale garanteaza multiplicarea relatiilor institutiei/firmei cu un numar din ce in ce mai mare de clienti si sporeste sansele de dezvoltare pe termen lung, cu efecte pozitive asupra sporirii satisfactiilor tuturor celor implicati.

SEMINAR TEHNICI DE FIDELIZARE A CLIENTILOR

Data:

20.03.2019

Durata seminar:

 ½  zi   

Interval orar:

9.30 - 13.00

Nivel seminar:

Initiere

Locatie:
Sediul Top Line

Bld.Regina Maria 14, Bucuresti

DESFASURATOR ACTIVITATE:

09.30-11.30
- Prezentarea  trainer-ului si a participantilor
- Prezentarea agendei de seminar
- Joc de socializare,,Hai sa ne cunoastem
- Importanta fidelizarii clientilor
-Tehnici de comunicare pentru fidelizare

11.15-11.30 - Pauza cafea

11.30-13.00
- Cuvinte si expresii premise si nepermise
- Gesturi si comportamente care fidelizeaza clientii
- Beneficii si avantaje daca fidelizam clientii
- Jocuri de rol

Concluzii

CONDITII DE PARTICIPARE:

GRATUIT pentru salon partener Top Line

Produse in valoare de 500 €  + TVA/participant

sau

100 /participant

 

Dobandire cunostinte specifice despre modul cum comunicam cu ceilalti si constientizarea schimbarii atitudinei in salon.

OBIECTIVE:

La finalul seminarului participantii vor dobandi urmatoarele:

-Schimbarea mentalitatii si a obiceiurilor necorespunzatoare in salon

- Tehnici noi de comunicare

- Tips & tricks